Понеже ламбда контрола ми неработи вече, си оставам с най обикновенна метанова уредба. Кое е по добре според вас колеги? Да откача буксата на ламбда сондата само, или да търся допълнително още да слагам и ламбда симулатор. Чувал съм, че има симулатори с врътка, на които сигнала може да се настройва по желание. Тоест да се увеличава или намалява напрежението, като по този начин се влияе на ЕКУто да обеднява или обогатява сместа. В същото време тука някъде в форума, колега(дали не беше Роби?) беше писал, че 155ци с обикновенна газ, си могат без ламбда сигнал и не се шашкат. Та преди да съм се вкарал в ново приключение, ще ви помоля колеги да споделите опит или мнения.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Откачена ламбда или симулатор на 155-ца?
Collapse
X
-
Колега, инжекциона ти е достатъчно тъп, та да не помни нищо!
А сондата не е зле да я откачиш, ако работи само на газ, за да не започне да създава проблеми, като се понацепи керамиката и!
карай я така и не се бой!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
-
Карам с обикновенна газова уредба пропан-бутан вече 45хил км. Мноооооого отдавна съм откачил кабелите на сондата...Таа това сонда яде ли се, пие ли се?!?!Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
-
Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщениеКарам с обикновенна газова уредба пропан-бутан вече 45хил км. Мноооооого отдавна съм откачил кабелите на сондата...Таа това сонда яде ли се, пие ли се?!?!
И аз съм без ламбда, колата си работи перфектно на газ незнам при метана как е но щом е обикновена уредбата принципа е същия и не ти пречи че е без
А на бензин само над 5000 об/мин - там също няма значение с или без ламбдаVideo meliora proboque deteriora sequor.
Comment
-
Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщениекогато бях откачил кабелите на моята ламбда сонда ми светеше лампата на инжектора.Video meliora proboque deteriora sequor.
Comment
-
Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщениекогато бях откачил кабелите на моята ламбда сонда ми светеше лампата на инжектора.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениетака са нашите - и при мен е така! Нашия мотроник е малко по-чувствителен на липсващи датчициAlfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщениеЧе какви са ви мотрониците, да не минети-мангали?
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениещом е мотроник е бош бе!Alfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщениеДобре де и искаш да кажеш, че твоя и моя са различни?ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщениеМоя и на Румбата 77 - на вид и на номер са много различни.
Сещам се , че май е зад жабката или някъде под нея -еба ли го...Alfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщениеИ как разбара? Аз лично моя никога не съм го виждал.
Сещам се , че май е зад жабката или някъде под нея -еба ли го...ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
По-различни са. По-дъртите бабички като моята примерно и тези от МайСпорта и 16в са си различни. По-новите са по-модерни, имобилайзери вградени, еирбези и още куп светещи индикации и т.н, които ги няма в старите версии...
Това е и причината на по-новите баби да светва лампа на таблото.Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
-
Колеги благодаря за мненията!
Моята баба (Тwin Spark 1.7, 93Г.) даже няма лампа на таблото. На мястото на много от ламбите, просто има някакво много яко тиксо. Освен това като съм разкачвал еку-то, с изненада открих, че половината пластини на куплонга, ги няма също. Явно тоя мотроник има много разновидности, но незнам дали е само в начина на свързване, или самите еку-та са различни през годините. Най ме беше яд, че пин номер 8(за бързата диагностика), не беше свързан също.
При мен от известно време има аномалии. На студено колата пали на бензин от раз, но като поработи и позагрее, почва да ми пали трудно(с повече вартене на стартера) и като запали първоначално неработи както трябва. При рязко подаване на газ и пускане, неможе да се укроти ами направо гасне. И това само първите един два километра, после като поработи се оправя, до следващото палене. На газ колата си върви и пали от раз във всякакви условия.Та затова си мислех, че сондата ми сбърква еку-то като карам на газ, и после на бензин се обучава наново, и се надявах като и ръгна един симулатор да се оправи. Явно проблема ми е в нещо друго. Може би термодатчик или дебитомер.
Comment
Comment